intelligent provisioning
آموزش, منابع و آموزش

نصب ویندوز و تنظیمات پیشرفته Intelligent Provisioning

پس از فعال سازی Intelligent Provisioning همانطور که از تصویر پیداست با دو گزینه روبرو می‌شویم که مربوط به نصب ویندوز و تنظیمات پیشرفته Intelligent Provisioning می‌شود. ابتدا به بررسی حالت اول ( Configure And Install ) می‌پردازیم.

پس از فعال سازی Intelligent Provisioning

تنظیمات و نصب سیستم عامل سرور :

نصب سیستم عامل در چهار مرحله

  • مرحله یک : Hardware Settings
  • مرحله دو : OS Selection
  • مرحله سه : OS Information
  • مرحله چهار : Review

مرحله اول

 

مرحله دوم

 

مرحله سوم

 

مرحله چهارم

باید توجه داشت که HP برای سهولت کار کاربران خود تمامی درایورهای مورد نیاز نصب سیستم عامل را در رام دستگاه فراهم آورده و با انجام دادن چهار مرحله‌ای که در بالا توضیح داده شد تمامی درایورها قبل از نصب سیستم عامل، نصب خواهند شد.

حال به بررسی حالت دوم ( Perform Maintenance ) تنظیمات پیشرفته Intelligent Provisioning می‌پردازیم.

تنظیمات و تعمیرات پیشرفته سرور

در این قسمت همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌شود بخش‌های متعددی برای تنظیمات پیشرفته تر سرور در دسترس می‌باشد که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم. لازم به ذکر است که برخی از این گزینه‌ها به دلیل مسائل مربوط به تحریم‌های بین المللی در کشور ما غیر قابل استفاده هستند بنابراین تیم آموزش و فنی طراحان شبکه آرکا تنها به توضیح در رابطه با گزینه‌های قابل استفاده بسنده خواهد کرد.

وضعیت سلامت سیستم (Active Health System Download):

با استفاده از این گزینه امکان انتقال و ذخیره اطلاعات بررسی شده مرتبط با سلامت فعالیت سیستم از سرور برروی حافظه فلش بصورت یک فایل مثل: hp_serial#_date.ahs وجود دارد. همچنین می‌توان بازه زمانی اطلاعاتی که مورد احتیاج است را با توجه به یک تاریخ شروع و پایان تنظیم نمود و اطلاعات مورد نظر را استخراج کرد.

لازم به ذکر است که اگر از طریق ILO به دستگاه متصل باشید، امکان ذخیره اطلاعات Active Health برروی حافظه‌های فلشی که از طریق دستگاه‌های مجازی متصل شده‌اند نیز وجود دارد.

»  سرویس پک SPP 2018.09.0 سری سرورهای اچ پی ProLiant

معمولا خود کمپانی HP بصورت پیش فرض پیشنهاد تنظیم تاریخ در یک بازهی 7 روزه را می‌دهد که خروجی آن فایلی با حجم 10 تا 15 مگابایت می‌باشد. در این قسمت اطلاعات تماس خود را نیز بصورت اختیاری می‌توانید وارد کنید که این اطلاعات صرفا برای پشتیبانی بهتر HP می‌باشد.

در مقالات آینده به سایر گزینه‌های تنظیمات پیشرفته Intelligent Provisioning از قبیل تنظیمات پشتیبانی هوشمند، مدیریت ذخیره سازی هوشمند، تنظیمات سریع و … می‌پردازیم.

جهت دسترسی به سری آموزش‌های Intelligent Provision بر روی لینک زیر کلیک نمایید. همچنین می‌توانید دیدگاه و پرسش‌های خود را در بخش نظرات همین صفحه برای ما ارسال کنید

مقالات مرتبط با Intelligent Provision

4.7/5 - (6 امتیاز)

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *