ست رم های اچ پی
مقالات

توصیه شرکت HP در خصوص تست رم های تقلبی توسط سیستم چکاپ دستگاه

هنگامی که در  Insight Diagnostics Test گزینه Full Memory Test را انتخاب نمایید و یا گزینه‌ی Custom Memory tests را در HPE Intelligent Provisioning نسخه 1.70, 2.60  انتخاب نمایید، امکان تست رم های تقلبی که باعث دردسر و خرابی در سیستم می‌­شوند را خواهید داشت.

این مهم به شما کمک می‌کند که راه فروش رم‌های تقلبی توسط افراد سودجو برای خرید شما مسدود گردد و انتخاب صحیحی انجام دهید.

قصد داریم تا شما را طی یکی از پرونده‌های رسمی منتشر شده توسط شرکت اچ پی، در شناسایی و تست رم های تقلبی یاری نماییم.

Document ID: a00018309en_us

Version: 4

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، هنگام اجرای Full Memory test و یا با انتخاب گزینه‌ی Custom Memory tests در HPE Intelligent Provisioning نسخه 1.70 یا  2.60 بر روی سرورهای سری Gen8، حافظه‌های تقلبی از طریق گزینه Diagnostics Status به شما نشان داده خواهند شد.

تست رم های تقلبی

همان‌طور که در مقالات مربوط به ورود به محیط Intelligent Provisioning خدمت شما گرامیان توضیح داده شده بود، در اکثر سرورهای  ProLiant شرکت HP ، اگرکلید F10 را بزنیم وارد محیط Intelligent Provisioning می‌شویم.

Intelligent Provisioning مهمترین قسمت‌های سیستم است و در مدیریت سیستم به مدیران IT کمک بسیار زیادی را خواهد نمود.

نتیجه

نحوه تست رم های تقلبی توسط این سیستم به این صورت است که اگر بعد از پایان تست در قسمت‌های مربوط به تست Total Memory کلمه false و رنگ قرمز مشاهده شود، رم انتخابی دارای مورد فنی می‌باشد.

در سرورهای اچ پی ProLiant Gen9 می‌توانیم ورژن Intelligent Provisioning را به 2.70 ارتقاء دهیم و یا از طریق دیسک SPP نسخه‌ی 2017.04.0 تست حافظه‌ی رم را انجام دهیم.

http://h17007.www1.hpe.com/us/en/enterprise/servers/products/service_pack/spp/

به منظور یافتن حافظه‌ی حافظه‌ اصلی (واقعی) همانطور که در بالا توضیح داده شده است Insight Diagnostics را از طریق SPP نسخه 2017.04.0 را اجرا کنید. SPP از طریق آدرس زیر در دسترس است:

»  بررسی سرور HP ProLiant DL580 Gen9 - بهمراه ویدیوی اختصاصی از آرکا

http://h17007.www1.hpe.com/us/en/enterprise/servers/products/service_pack/spp

برای سرورهای ProLiant Gen8 یک راه حل راه‌اندازی این است که Insight Diagnostics offline از نسخه‌های فعلی Post-Production Gen8 SPP ISO (P03093_001_spp-Gen8.1-SPPGen81.4.ISO که توسط ILO IRC Virtual Drives نصب شده است، اجرا شود.

این بخش در صورت در دسترس بودن اطلاعات به روز خواهد شد.

دریافت هشدارهای به روز: امکان دریافت هشدارهای پشتیبانی مانند Customer Advisories (مشاوره مشتری) و همچنین به‌روز رسانی درایوها، نرم افزارها، سیستم عامل و قطعات قابل تعویض از طریق ایمیل نیز وجود دارد.

 

انواع رم های HPE

3.6/5 - (21 امتیاز)

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *