اخبار

هارد دیسکهای 12 ترابایتی seagate رونمایی شد

seagate در حال حاضر، از بزرگترین هارد درایو خود با نامهای تجاری IronWolf ، IronWolf Pro و BarraCuda Pro پرده برداشته است. هارد دیسکهای 12 ترابایتی seagate قادر هستند که برای درایوهای NAS سخت و پيچيده و hdd های رومیزی که برای رفع نیازهای روز افزون کسب کار بزرگ، متوسط و کوچک و متخصصان فعال بکار گرفته می‌شوند بالاترین ظرفیت و عملکرد را فراهم آورد.

آقای Matt Rutledge معاون ارشد بازاریابی کسب و کار seagate بیان کرده است که همواره مشتریان ما در محصولاتمان به دنبال آخرین و کارآمدترین تکنولوژی همراه با ظرفیت و عملکرد بالا هستند .

او همچنین گفته است که خریداران seagate با استفاده  از محصولات 12 ترابایت در سیستم‌ها خود می‌توانند در هر زمان به مقادیر وسیعی از داده‌ها بدون محدودیت ظرفیت دسترسی داشته باشند.

12TB BarraCuda Pro Desktop Drive

12TB BarraCuda Pro

BarraCuda در نهایت همه کاره بودن و با دارا بودن ظرفیت ذخیره‌سازی و درعین حال با قابلیت اطمینان بالا می‌تواند برای رایانه‌ها رومیزی و سیستم‌های خانگی مورد استفاده قرار گیرد.

این سیستم با استفاده از سرعت بالا دسترسی به اطلاعات و ذخیره سازی اطلاعات در حجم وسیع و انتقال فایل‌های بزرگ، ویرایش تصاویر را  امکان پذیر می کند.

12TB IronWolf and IronWolf Pro for NAS

12TB IronWolf

سری محصولات IronWolf با ارائه حداکثر ظرفیت و عملکرد و قابلیت اطمینان، برای استفاده در مراکز داده NAS هستند و مشتریان می‌توانند داده‌های خود را بر روی سیستم‌های NAS متمرکز کنند همچنین امکان دسترسی را برای چندین کاربر فراهم می‌کند.

مزیت اصلی هارد دیسک‌های 3.5 اینچی BarraCuda با ظرفیت 12 ترابایت در مقایسه با هارد دیسک‌های دیگر 12 ترابایتی آن است که می‌تواند ظرفیت بیشتری را در فضای کمتری ارائه دهد.

همچنین درایوهای 12TB از نرم‌افزار IronWolf Health Management (IHM) Seagate پشتیبانی می‌کنند.

آقای اکسل وانگ مدیر عامل شرکت Synology America Corp گفت : “در صورت همکاری شرکت Seagate با شرکت Synology آنها قادر خواهند بود تا برای مشتریان خود راه حل‌های خوب و ایده‌آلی را ارائه دهند.

»  خرید استوریج جدید و نکاتی که قبل از خرید هارددیسک باید به آن توجه داشت

آقای Meji chang مدیر کل QNAP گفت : ” با تولید هارد دیسک‌های ظرفیت بالا  یعنی IronWolf دوازده ترابایت و IronWolf Pro ما بسیار هیجان زده و خوشحال هستیم. ”

او همچنین افزود که ” QNAP سالهای سال با پیشرفت و تکنولوژی محصولات Seagate، به منظور فراهم کردن بهترین هارد دیسک‌ها برای مشتریان خود، همراه آنان بوده است. ما بر این باور هستیم که هارد دیسکهای 12 ترابایتی seagate با قابلیت عملکرد و اطمینان و ظرفیت بالا برای ذخیره سازی، بسیار مناسب و کاربردی برای محصولات شرکت QNAP می‌باشد. “

Rate this post

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *