هارد SSD سیگیت
اخبار

هارد SSD سیگیت با ظرفیت دو ترابایت مخصوص ایکس باکس رونمایی شد

هارد SSD سیگیت جدید با ظرفیت 1 ترابایت، 2 ترابایت و 500 گیگابایت که سرعت نصب بازی­ها را افزایش می‌­دهند توسط شرکت سیگیت طراحی شده‌ و باعث افزایش سرعت بارگذاری بازی­های ایکس باکس وان می­‌گردد.

LOS ANGELES, CA — E3 2018: شرکت Seagate Technology plc به عنوان یک پیشتاز جهانی در زمینه ذخیره سازی و راه‌حل­های شبکه در حال حاضر اعلام کرده است که هاردهای جدیدی را با سرعت ذخیره سازی بالا با طراحی منحصر به فرد و انحصاری مخصوص ایکس باکس وان طراحی کرده است که در عین حال که کوچک و قابل حمل هستند، می­‌توان از آنها سرعت عملکرد بالایی را در انتقال داده انتظار داشت.

این هارد SSD سیگیت جدید سرعت نصب و اجرای بازی­‌ها را افزایش می­‌دهد و ظرفیت‌­های 1 ترابایت، 2 ترابایت و 500 گیگابایتی داشته. درایو ایکس باکس دارای مجوز‌های رسمی‌ای هست که با کنسول­های ایکس باکس وان ایکس مطابقت دارند و ظرفیت ذخیره سازی کنسول را افزایش می‌­دهند تا فضای کافی برای ذخیره سازی بازی­ها و افزونه­‌های قابل دانلود فراهم کنند.

هارد SSD سیگیت مخصوص ایکس باکس وان در سال آینده توسط فروشندگان در دسترس خواهند بود

هارد SSD سیگیت مخصوص xbox

معاون رئیس بازاریابی سیگیت “Jeff Fochtman” گفته است که کیفیت تولید و محیط بازی­های امروز از یک سطح بسیار بالایی برخوردار هستند “. هاردهای جدید ایکس باکس سیگیت ظرفیت و سرعت اجرا و عملکرد بالایی را ارائه می‌­دهد و برای گیمرها این امکان را فراهم می‌­کند تا بدون اتلاف وقت در نصب و بارگیری وارد محیط بازی شوند و این بدان معناست که هیچ گونه کندی و خروج ناگهانی از برنامه اتفاق نمی‌افتد.

هارد SSD سیگیت بلافاصله توسط کنسول ایکس باکس وان شناسایی و نصب درایو گیم ایکس باکس در کمتر از 2 دقیقه روی این هارد SSD انجام می‌­شوند. بازی‌ها عملکرد یکسانی همانند بازیهایی که ازهاردهای داخلی کنسول انجام می‌­شوند دارند و عملکرد این هاردها با هاردهای داخلی کنسول ایکس باکس وان یکسان می­‌باشد.

»  ذخیره ساز SSD جدید اینتل D5-P4320 با ظرفیت 7.68TB به بازار عرضه خواهد شد

علاوه بر این، گیم درایو مخصوص ایکس باکس ها به حدی کوچک هستند که در جیب جا می­‌شوند و نیازی به سیم برق مجزا ندارند و شما می­‌توانید با حافظه‌ای معادل حافظه های ذکر شده، 50 بازی و افزونه‌های قابل دانلود را ذخیره کنید.

قیمت پیشنهادی شرکت سیگیت برای عرضه در خرده فروشی‌ها برای هاردهایی با ظرفیت 2 ترابایت معادل 600 دلار ، یک ترابایت 300 دلار و 500 گیگابایت 150 دلار می‌باشد.

طراحان شبکه آرکا ارائه دهنده هارد سرور و ذخیره ساز ، شما را دعوت به مشاهده هاردهای فروشگاه سرور طراحان شبکه آرکا می‌نماید، تا ضمن مشاهده محصولات به بررسی جزییات و مشخصات آنها نیز بپردازید.

Rate this post

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *