سامسونگ

سامسونگ در سال ۱۹۳۸ در شهر تائگو (کره جنوبی) توسط بیونگ-چول لی تأسیس شد. کار این شرکت به عنوان صادر کننده غذا آغاز شد و در ابتدا به صادرات ماهی خشک و آرد به چین می‌پرداخت. در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ سامسونگ وارد کسب و کار دیگری شد، از جمله بیمه عمر و تولید منسوجات. شاخه سامسونگ الکترونیکس(Samsung Electronics) در سال ۱۹۶۹ تأسیس شد.

سامسونگدر ابتدای دهه ۱۹۹۰ تولید حافظه و هارد دیسک سامسونگ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شروع به ساخت شد و امروزه همچنان بخش بزرگی از تجارت سامسونگ را تشکیل می‌دهد.

بخش نیمه هادی سامسونگ الکترونیک، بزرگ‌ترین تولید کننده چیپ حافظه در جهان است. این برای یک دهه اختصاصا به SDRAM و SRAM بود. SSD سامسونگ را می‌توان نسخه غول‌آسا و پیشرفته‌تر همان USB دانست. SSD هم مانند USB، هیچ قطعه متحرکی ندارد، بلکه اطلاعات را در میکروچیپ ذخیره می‌کند. اس اس دی های سامسونگ ضد ضربه، کم‌مصرف و بسیار پرسرعت می‌باشند. امروزه با ورود نرم افزارهای پیچیده و قدرتمند بخصوص در حوزه برنامه‌نویسی و گرافیک نیاز به استفاده از هاردهای پرسرعت برای پردازش و عملکرد سریعتر سیستم ها بیش از پیش احساس می‌شود.

شرکت سامسونگ بی تردید قدرتمندترین عرضه کننده SSD PRO , SSD EVO در جهان است.

شرکت طراحان شبکه آرکا از جمله نمایندگی فروش هارد سرور سامسونگ ، هارد ssd سامسونگ ، رم سامسونگ و سایر تجهیزات سرور است که با راه اندازی فروشگاه آنلاین فروش سرور و متعلقات آن، شما عزیزان را در بررسی و انتخاب کالای اورجینال یاری می‌نماید.

برخی از محصولات SAMSUNG

فروش هارد سامسونگ ، رم های سامسونگ و سایر تجهیزات سرور
بخشی از محصولات اورجینال شرکت سامسونگ موجود در فروشگاه طراحان شبکه آرکا

دریافت کاتالوگ محصولاتSAMSUNG

فایل PDF شامل آخرین محصولات و تکنولوژی های برند samsung (آخرین بروزرسانی 01/11/1396)